پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118053
استاندار چهارمحال و بختياري به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند زيستي اين استان منصوب شد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1549

به گزارش پايگاه خبير تحليلي پيرغار، سردار غلامعلي حيدري، با گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفتم تير، به ويژه شهيد مظلوم بهشتي و شهيد اين استان رحمن استکي، به تشريح پدافند و ضرورت توجه به آن از منظر مقام معظم رهبري پرداخت.

معاون پدافند غيرعامل کشور، با تعريف اصطلاحات پدافند، گفت: پدافند عامل دفاع مسلحانه در برابر تهديدات است در حالي که پدافند غيرعامل دفاع غير مسلحانه در برابر تهديدات بسيار فراگير که منحصر به عرصه‌اي خاص نيست قلمداد مي‌شود.

سردار حيدري، افزود: هم اکنون ?? کشور از ساختار پدافند سايبري برخوردار هستند و دنيا به صورت جدي به بحث پدافند توجه دارد و پرداختن به آن تنها مختص کشور ايران نيست.

وي، از تدوين بيش از ?? سند راهبردي پدافند در کشور خبر داد و بر لزوم استفاده از پدافند در طرح‎هاي آينده توسعه‌اي کشور تاکيد کرد.

سردار حيدري، تاکيد کرد: تا پايان برنامه ششم توسعه، تمام تاسيسات با اولويت بندي در راستاي استحکام بخشي در برابر تهديدات بايد از طرح جامع پدافند برخوردار شوند.

وي، نهادينه شدن فرهنگ پدافند در کشور را ضرورتي براي مصون سازي کشور دانست و ادامه داد: مستحکم سازي دروني و وحدت و همبستگي به عنوان يکي از راهبردهاي پدافند از تاکيدات مقام معظم رهبري است که بايد از سوي مسئولان با اهتمام ويژه دنبال شود.

در اين نشست با حکمي از سوي سرلشگر بسيجي دکتر سيدحسن فيروز آبادي، رييس ستاد کل نيروهاي مسلح و رييس کميته دائمي پدافند غيرعامل کشور؛ قاسم سليماني، استاندار چهارمحال و بختياري به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند زيستي اين استان منصوب شد.

مرجع : بسيج نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html